martes, 24 de septiembre de 2013

Esports en implement. 4º ESO

Esports en implement 4º ESO
Hola
Nose si haveu escoltat alguna vegada que son els esports en implements, es el que anem a treballar en classe els divendres.
Els esports en implements milloren la coordinació oculo-manual i la coordinació en general, tots els esports que tenen un complement (raqueta, estic, bate…) son esports en implements.
Tal com esteu en grups (es faran en classe) realitzar un treball escrit i un practic sobre un dels esports en implements.
Heu de realitzar un treball de tal manera que els vostres companys coneguen el esport, les regles, com millorar la técnica, com agarrar el implement…

Heu de fer un treball escrit on apareguen:

-          Introducció i descripció de l´esport
-          Regles bàsiques
-          Com agarrar el implement i beneficis coordinatives i físiques de l´esport.
-          Practiques: 2 practiques: utilitzant la Practica de Asistència del Dropbox
-          Calfament: 10´
-          Part principal: 45´
-          Volta a la calma I reflexió i conclusions: 5´
-          Bibliografia

Heu de fer el treball en casa i entregar-lo a la professora en la fetxa límite que vos propose i un día per a fer la exposició practica a la vostra classe (tindre en compter les bases de les exposicions de les practiques)

Es molt important que tingueu uns paràmetres en les vostres classes:
-          - Claritat en el que tenen que fer
-         -  Rapidessa i fluïdessa en les explicacions
-     -     La classe sempre té que estar en moviment evitarem que la classe siga monótona i aborrida.
-        
  La classe en moviment i nosaltres donarem els paràmetres de les explicacions però evitarem parar-la classe per les explicacions.
-        -   Correccions clares i individualitzades
-          Per a donar classe heu de entendre el que feu i dieu. Abans de donar la practica estudiar be el esport i la práctica que aneu a donar.

Temporalització: divendres fins acabar la unitat de la revista.

1º sessió: explicació de la unitat per part de la professora. Contracte. Explicació del treball per part dels alumnes
4 octubre: 2º: grup badminton: ANA BELEN, VICENTE, SARA, CRISTINA, MIGUEL. Exposició sessió 1
3º grup bádminton
4º grup hoquei: SONIA, ALEXANDRA C, IMMA, ANA, ASER
5º grup hoquei
6º grup beisbol: PABLO, JORGE G, IRUNE, ALVARO, MARIA C
7º grup beisbol
8º grup tenis: ANGELA, RAUL L, RAUL M, ROGER, ROSER
9º grup tenis
10º freesbe: ALEXANDRA B, PAULA,  JORGE CH, MARIA G, JAVIER
11º freesbe


Avaluació:

-          Treball escrit: 20%
-          Practiques sessions: 30%
-          Exposició: 20%
-          Rubriques coordinació en material: 30%


No hay comentarios:

Publicar un comentario