miércoles, 27 de febrero de 2013

PBL the Winner is....


-

THE WINNER IS…

Aquest any el nostre col·legi va a realitzar un festival de cine en el que vosaltres aneu a ser els protagonistes…enhorabona!!!
Els premis seràn en diferents categories:



-         Terror 
-      Aventura
-          Comedia.
-          Documental.
-          Millor actor.
-          Millor actriu.
-          Millor  fotografía.
-          Millor vestuari i perruquería
-          Millor banda sonora.

Per conseguir-lo haveu de presentar una pel·licula de cine muda, de una de les categories anteriors, per a realitzar aquesta tarea tan important tindreu que tindre en compter:

Parte 1: a dividir entre els membres del grup

  1.  Característiques del cine mudo.
  2. Importancia de l´expressió i comunicació en el cine.
  3. Evolució de l´expressió i la comunicació en el cine.
  4. El cos com element de comunicació en el cine
  5. Les activitats rítmiques en el cine mudo
  6. Principals actors i actrius de cine mudo.
  7. Principals directors de cine mudo.
  8. Principals pel·lícules de cine mudo.

Tota aquesta información tindreu que presentar-la en un treball escrit adjuntant:

Part 2: 
  1.  Guió de la pel·lícula que aneu a grabar.
  2. Personatges i actors en la peli, i si has realitzat un casting o no…
  3. Repart de funcions director, productor qui es cada u i quins papers desempenyeu…

El treball contarà com un exàme. Se tindrà que exposar davant de la classe i tot el grup tindrà que coneixer totes les parts del treball ja que el profesor preguntarà el que crea necessari a els membres del grup. El grup tè que defender el seu projecte al màxim ja que el productor del treball es el profesor de la asignatura i el que tindrà el poder de exposar el treball en el festival o no, o realitzar un treball nou si no esta be.
 Per a la realització de aquest treball se utilitzarà cinc sesions:

  1. divendres 22 febrer: Posada en comú de la informació i resum. Elegir el treball i organització del treball, dividir les parts. 
  2. dijous 28: Organització del treball, unió de les parts de la part1. Guió de la pel·licula, personatges...part 2
  3. en casa: Reparto de papers i de funcions. Montatge de tot el que tindreu que fer a la hora de grabar. Quedar en hora, lloc, material, vestuari, perruqueria, montatge del corto, música….
  4. 7 març: Realització del Marketing.
  5. 8 març:  EXPOSICIÓ EN CLASE: treball, caratula, cartell….
  6. 15 març: entrega de la pel·licula format digital (dvd)

DESPRES DE L´EXPOSICIÓ DEL TREBALL TINDREU UNA SETMANA PER A LA GRABACIÓ DE LA PEL·LICULA, PERÒ AQUESTA ES REALITZARÀ EN CASA, TINDREU QUE TINDRE TOT VEN PLANEJAT I EL MONTAGE TAMBÉ EL TINDREU QUE MONTAR EN CASA, DESPRÉS DEL MONTAGE TINDREU 1 CLASSE PER A LA REALITZACIÓ DEL MARQUETING DE LA PELI, CARTELL, PORTADA DEL CD. EL TINDREU QUE FER AL ORDENADOR QUE TINDREU QUE AGARRAR-LOS DE CASA.

*ES IMPRESCINDIBLE QUEDAR FORA DE CLASSE PER A REALITZAR EL TREBALL, EN CLASSE TINDREU QUE TINDREU TOT PER A FORA SOLES GRABAR I MONTAR. 
LA NOTA DE LA PEL·LÍCULA Es DETERMINARA D´AQUEST MODE: 

  1. GUIÓ: 20%
  2. CARÀTULA DE LA PELI I CARTELL: 10%
  3. ESCENOGRAFÍA, EXPRESSIÓ I COMUNICACIÓ CON EL COS I LA CARA. Activitats rítmiques: 20%
  4. ACTORS REPRESENTACIÓ: 20%
  5. MONTATGE FINAL: 30%
El programa que podeu utilizar per a fer el montatge es Windows movie marker, hi ha tutorials en youtube per a realitzar-lo.

SORT I BON CAMÍ AL ÉXIT…

No hay comentarios:

Publicar un comentario