-
THE WINNER IS…
Aquest any el nostre col·legi va a realitzar un
festival de cine en el que vosaltres aneu a ser els protagonistes…enhorabona!!!
- Terror
- Aventura
-
Comedia.
-
Documental.
-
Millor actor.
-
Millor actriu.
-
Millor
fotografía.
-
Millor vestuari i perruquería
-
Millor banda sonora.
Per conseguir-lo haveu de presentar una pel·licula
de cine muda, de una de les categories anteriors, per a realitzar aquesta tarea
tan important tindreu que tindre en compter:
Parte 1: a dividir entre els membres del grup
- Característiques del cine mudo.
- Importancia
de l´expressió i comunicació en el cine.
- Evolució
de l´expressió i la comunicació en el cine.
- El
cos com element de comunicació en el cine
- Les
activitats rítmiques en el cine mudo
- Principals
actors i actrius de cine mudo.
- Principals
directors de cine mudo.
- Principals
pel·lícules de cine mudo.
Tota aquesta información tindreu que presentar-la
en un treball escrit adjuntant:
Part 2:
- Guió de la pel·lícula que aneu a grabar.
- Personatges
i actors en la peli, i si has realitzat un casting o no…
- Repart
de funcions director, productor qui es cada u i quins papers desempenyeu…
El treball contarà com un exàme. Se tindrà que
exposar davant de la classe i tot el grup tindrà que coneixer totes les parts
del treball ja que el profesor preguntarà el que crea necessari a els membres
del grup. El grup tè que defender el seu projecte al màxim ja que el productor
del treball es el profesor de la asignatura i el que tindrà el poder de exposar
el treball en el festival o no, o realitzar un treball nou si no esta be.
Per a la
realització de aquest treball se utilitzarà cinc sesions:
- divendres 22 febrer: Posada en comú de la informació i resum.
Elegir el treball i organització del treball, dividir les parts.
- dijous 28: Organització del treball, unió de les parts de la part1. Guió de la pel·licula, personatges...part 2
- en casa: Reparto
de papers i de funcions. Montatge de tot el que tindreu que fer a la hora
de grabar. Quedar en hora, lloc, material, vestuari, perruqueria, montatge
del corto, música….
- 7 març: Realització del Marketing.
- 8 març: EXPOSICIÓ EN CLASE: treball, caratula, cartell….
- 15 març: entrega de la pel·licula format digital (dvd)
DESPRES DE L´EXPOSICIÓ DEL TREBALL TINDREU UNA
SETMANA PER A LA GRABACIÓ DE LA PEL·LICULA, PERÒ AQUESTA ES REALITZARÀ EN CASA,
TINDREU QUE TINDRE TOT VEN PLANEJAT I EL MONTAGE TAMBÉ EL TINDREU QUE MONTAR EN
CASA, DESPRÉS DEL MONTAGE TINDREU 1 CLASSE PER A LA REALITZACIÓ DEL MARQUETING
DE LA PELI, CARTELL, PORTADA DEL CD. EL TINDREU QUE FER AL ORDENADOR QUE
TINDREU QUE AGARRAR-LOS DE CASA.
*ES
IMPRESCINDIBLE QUEDAR FORA DE CLASSE PER A REALITZAR EL TREBALL, EN CLASSE
TINDREU QUE TINDREU TOT PER A FORA SOLES GRABAR I MONTAR.
LA NOTA DE LA PEL·LÍCULA Es DETERMINARA D´AQUEST
MODE:
- GUIÓ:
20%
- CARÀTULA
DE LA PELI I CARTELL: 10%
- ESCENOGRAFÍA,
EXPRESSIÓ I COMUNICACIÓ CON EL COS I LA CARA. Activitats rítmiques: 20%
- ACTORS
REPRESENTACIÓ: 20%
- MONTATGE
FINAL: 30%
El programa que podeu utilizar per a fer el
montatge es Windows movie marker, hi ha tutorials en youtube per a
realitzar-lo.
SORT I BON CAMÍ AL ÉXIT…
No hay comentarios:
Publicar un comentario